Menu

Hello bank půjčka (dříve Cetelem)

Hello Bank půjčka
Hello Bank půjčka

Hello Bank byla založena původně ve Francii již v roce 1994. Dnes poskytuje půjčky i na českém trhu. Maximální hodnota výše úvěru je až 1 milion korun. Nedokládáte účel půjčky, půjčit si můžete na cokoli. Úroková sazba se u této půjčky pohybuje od 5,9 % za rok. Maximální doba splácení je až 84 měsíců.

Sjednání půjčky u Hello Bank!

Kompletní sjednání půjčky se dá realizovat přes internet, dalšími možnostmi je konzultace telefonická nebo osobní. Peníze můžete mít na účtu již druhý den. V případě, že patříte mezi klienty banky, stačí vám k vyřízení žádosti občanský průkaz. Jinak musíte doložit ještě potvrzení o příjmu a výpis z účtu. Půjčka neobsahuje žádné skryté poplatky za sjednání nebo za vedení.

Předčasné splacení a pojištění HelloBank půjčky

Půjčku můžete splatit též předčasně. Pokud se naopak se splátkou opozdíte, rozhodně je na místě včas situaci řešit s operátory na infolince. Případně na podobnou situaci pamatujte již předem a k půjčce si sjednejte pojištění.

Výhody půjčky

  • půjčit si můžete až 1 000 000 Kč
  • úrok od 5,9 % ročně
  • bez dalších poplatků
  • jednoduché vyřízení
  • Peníze na účtu do 24 hodin od podpisu smlouvy

Nevýhody půjčky

  • málo poboček

Hello Bank produkty:

Hello bank půjčky:

  • Půjčka na cokoliv: od 20 000 Kč až do 1 000 000 Kč
  • Konsolidace půjček : od 50 000 až do 1 000 000 Kč
  • Půjčka na auto: od 20 000 Kč až do 1 000 000 Kč
  • Hello Bank kreditka

Hello bank účty:

  • Běžný účet od Hello Bank: vedení zdarma + zhodnocení 0,3% ročně
  • Spořící účet od Hello Bank: Úrok 0,3 % ročně pro částky do 300 000 bez podmínek

Hello Bank další produkty:

  • Nákupy na splátky: nakupte na splátky u 400 prodejců
  • Pojištění úvěrů: pojistěte si úvěr v případě neschopnosti splácet
  • Další samostatná pojištění: Úrazové pojištění, pojištění kreditní karty, pojištění výdají a cestovní pojištění

 

Hello Bank kontakty:

Firma: BNP Paribas Personal Finance SA
Karla Engliše 5, 150 00 Praha 5
IČO: 038 14 742, DIČ: CZ03814742

Telefon: 800 023 164, 257 080 080
Web: www.hellobank.cz

Otevírací doba: Po-Pá: 8:00 do 20:00, So-Ne: 9:00 do 18:00

Hello Bank půjčka zkušenosti, recenze a diskuze:

Myslíte, že je tato půjčka podvod? Napište nám vaše zkušenosti.

Hello bank půjčka (dříve Cetelem)
3.1 (62.42%) 33

Komentáře 42

  • Je to děs. Je super že Vám poskytnou kreditku, kde máte peníze v záloze kdyby se náhodou něco stalo, ale za tu výši splátek a úroků to rozhodně nestojí. Splátka 3500 a na úrok si strhnou 1700? Tak kde to jsme? Raději si půjčit jinde, kde máte o polovinu nižší splátky a na urocich zaplatíte o třičtvrtě míň. Nejlíp vše nejrychleji zaplatit a kartu spálit, zahodit, zakopat a vymazat si banku Hellobank z mozku. Děs!!! Už nikdy víc.

  • Musím se připojit, jako Cetelem byly web stránky lepší, bezproblémové, ale to je jedno, tato společnost ze splátky bere skoro polovinu a není u nich možné odklad splátky, prostě jen slibují a lžou, a jsou to lichváři a už nikdy víc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Je to opravdu nefungující organizace.Při přechodu z Cetelemu na Hello Bank mi tam někdo zadal špatné tel.číslo pro styk s klientskou zonou a od té doby se tam nemohu přihlásit,protože to chodí na jiný telefon. Urgoval jsem to jedenkrát písemně apřímo osobně a několikrát na telefonu u operátora a stav stále trvá. Za Cetelemu vše fungovalo ke spokojenosti,nyní je to jeden velký problém. Nevím co se s tou organizací děje,ale i já uvažuji od nich již nic nevyužívat.

  • Nemožné zrušit smlouvu podle poskytovatele na telefonický dotaz, ve smlouvě údaj o zrušení smlouvy schází. Nedoporučuji.

  • Volají a obtěžují v práci ,díky nim o ni příjdu a nebudu mít příjem žádny!!!

  • Nedoporučuji. Podvodné jednání. Splátky BEZ Navýšení
    Návrh smluvy kterou vám dá v obchodě prodejce – bez pojištění a pak do smlouvy
    kterou vám dají podepsat je vpašované pojištění, když se ozvete, tvrdí že to tam bylo
    a že máte podepsáno!!! takže za rok si napálí přes 600 za nic, protože to pojištění je K HO**U
    JIŽ NIKDY
    JSOU TO ŠMEDI. RUCE PRYČ !!!!

  • Strhavaji za vyber hrozny penize

  • nejhorší co existuje nedoporučuji ani náhodou

  • Zřejmě je nás více, komu byl prodej na splátky zamítnut a my nechápeme proč, neb příjem, platební morálku, kontakty, reference, apod. máme na výbornou – to bude totiž ten problém…poprvé mi to vyšlo, opravdu jsem měl TV o 10% levnější, vše jsem uhradil v 10 splátkách, nic navíc jsem neplatil. Podruhé mi již prodej na splátky zamítli, viz interní důvody, jak je tady také zmíněno…vcelku to i chápu, tato organizace vydělává na klientech, kteří jsou spíše problémoví, tj. občas zapomenou na splátku, nebo si splátky/dluh následně rozloží na delší období s vyšším úrokem. Dle platného ceníku jim stanoví řádné penále, pokuty, vyšší splátky, resp. extrémní RPSN apod. Takové jednání dává ekonomicky smysl, ale nás poctivé to odrazuje s takovou organizací spolupracovat…nevadí, na trhu jsou jiné, serioznější firmy.

  • Taktéž nedoporučuji. Splátka 1500 Kč a z toho strhnou 400 Kč za úrok a pojištění. Za pouhý rok tak mají z jednoho klienta tisíce do kapsy.

  • Nedoporučuji. Manželce neustále chodí kreditní karta. I když jsme psali dopis, že žádáme, aby nám žádná karta nechodila. Jedinkrát jsme si vzali zboží na splátky u Cetelem, a ted nás neustále otravují a nereagují na naše podměty.

    • Při podepsání mela možnost v bodě 4 zaškrtnout že jo nechce!! Km se zruší na písemnou žádost!! Když nevíte co podepisujete tak si pak nestěžujte!!!

  • Také tuto banku nedoporučuji, nechápu, proč tak velká společnost jako Ikea, nemá smlouvu i s jinou bankou. Chtěli jsme od Hello půjčit 9000 korun na nábytek a ty obstrukce, které s tím udělali, no hrůza. Když jim nestačí příjem 50000 , tak komu chtějí půjčovat? Nakonec půjčku po 3 dnech zamítnou. Na infolince jsou drzý. Neumí komunikovat. Myslím, že by to měli vidět i ty obchody, které s nimi spolupracují.

  • Momentálně běží v elektru Planeo nakupte na splátky,získejte slevu a nepřeplatíte.Najivně jsem si myslel že splátky vyřeším během 10 min. Tak jako už kolikrát před tím.Dle jejich reklam(jednoduše ve 3 krocích)Trvalo mně dva dny cca 2hodiny času a půjčka bezdůvodně zamítnuta.2× urgování stížnosti a oni se s vámi baví jak s nemocným koněm.Půjčku jsme neschválili s interních důvodů více vám k tomu nepovím.Dejte mi k telefonu odpovědného pracovníka-nemohu vám k tomu dát kompetentní odpověď atd.atd. Jsou to šmejdi.

  • Tragická zkušenost…. žádal jsem o úvěr přes internet, z dřívějška jsem měl pozitivní platební bilanci u Cetelem, zcela dostačující příjem, apod, bral jsem to jako formalitu. Vyplnil jsem veškeré osobní údaje, následoval telefonát operátorky, která si vše ověřila a následně stroze sdělila, že na úvěr nemám nárok a dle interních pravidel nemám nárok ani na důvod proč bylo zamítnuto.
    Varuji všechny, aby si rozmysleli, komu své údaje poskytují; problém je, že v dobré víře souhlasíme s jejich zpracováním. Možná by šikovný právník to pojal jako klamavou reklamu nebo klamání spotřebitele; k žádné škodě však nedošlo, tedy není ani na nic nárok… mají to chytře postaveno. Doufám, že nespokojených klientů bude více a ČNB odebere této organizaci licenci.

  • Varuji je to zlodějina!!!!!!!!

  • viz. můj komentář z 19.4.2018 o nesmyslném požadování kopie mého občanského průkazu.
    Opravdu jsem poslala podnět ČNB na porušení zákona a zároveň požádala právníka o pomoc…. uvidíme,jak to dopadne

  • NEDOPORUČUJI !!! Tohle není banka ale banda ! Ze slušného Cetelemu se “vypracovali” na (téměř doslova) bandu lichvářů. Komunikace naprosto katastrofální. Připadá mi, že jim snad ani nejde o bankovní činnost, jako spíše o sběr osobních dat s následnou soutěží, kdo přivede co nejvíce lidí kolem sebe k infarktu. S touhle “bankou/bandou” už nikdy nechci mít nic společného.

  • Nikdy jsem nepsal na nic recenzi ať už negativní nebo pozitivní, vždy mi to bylo nějak jedno.. Když už se mnou někdo vyje*al tak jsem prostě jejich služby přestal využívat a dál se nestaral. Zároveň když už jsem někde byl spokojený využívám tam co nejvíce služeb co to jde, to je za mě nejlepší doporučení které mohu sám za sebe udělat.
    V hellobank jsem nyní přesně 5 měsíců. A řeknu Vám každý den lituji že jsem tuto největší chybu ve svém životě udělal. Každý měsíc jiný problém, a bohužel né z mojí strany. Posíláte něco na jejich centrálu s urgencí na řešení ? Ignore. A když už voláte na jejich infolinku, tak se dozvíte že papír někam založili a musím ho poslat znova. Jednou ok beru stane se, zítra ( dnes je neděle ) jdu znovu na poštu PO TŘETÍ posílat blbou žádost, kterou jiná banka má vyřešenou za dopoledne, jelikož pobočky jiných bank jsou na každém rohu !!! A i když jsem cokoliv řešil s konkurencí odpověď okamžitě. Jsem naprosto nespokojený, nyní se už směju nad tím jak někdo říká že hellobank je konkurent pro ostatní banky.
    Vrchol všeho a moje největší nespokojenost plynne z toho, jací operátorky zvedají v hellobank telefony. Řeknu vám.. Něco tak strašného jsem v životě nezažil. Je libo aby vám v bance zvedala telefon polka, která nerozumí česky ? Jděte do hellobank. Ale to je jedno s ní se dalo povídat a byla příjemná. Posledních 14 dnů řeším problém ohledně špatně odeslané platby a špatného VS. Myslíte že to s vámi chce operátorka řešit ? Ne.
    1. Hovor: Operátorka nepříjemná stylem, bože co otravuješ blbečku kdyby jsi zadal platbu správně vůbec mi nevoláš a já dál můžu hrát solitair na svém počítači. Naprosto nic jsme nevyřešili, hovor jsem po 15 min položil s tím že jsem něco odkejval jen abych už nemusel tu aroganci trpět.
    2. Hovor: Operátorka zvedla telefon a po ověření na mě spustila že jsem volal již před týdnem s její kolegyní že tam vidí zápis o čem jsme se bavili a začala mi vykládat takové nesmysli, že jsem jen kroutil hlavou a říkal jí do telefonu takhle to nebylo. Neustále vykládala že si může hovor poslechnout ( to já taky všechny mé hovory jsou nahrávané ). Když jsem řekl co a jak a jak by to šlo vyřešit, operátorka na mě prosím začala řvát do telefonu, stylem jestli jsem nechápavej trotl a že to lehkou cestou nepůjde !! Musí se to udělat tak a tak. Ok ok ok. Chápu, firemní postupy, také to máme v naší firmě u které jsem zaměstnán, ovšem když jim řeknu z jakého účtu jsem platbu odeslal, pod jakým variabilním symbolem a operátorka číslo 1 řekla že platbu vidí ale musím zaslat výpis z účtu ze kterého jsem to odeslal tak to považuju za vyřízené. Né že mi operátorka číslo 2 začne diktovat nějaké právní blbosti do telefonu, proč a jak to nejde vyřešit, že musím donést na jejich centrálu čestné prohlášení a další píč***. V 21. století to snad ani nemyslí vážně ?

    OK abych to shrnul.
    Okrást klienta, udělat z něj blbce, naprostá neschopnost cokoliv vyřešit, naprostá neochota operátorek, absolutně arogantní na infolince – Předtím než na tuto banku zavoláte velmi vám doporučuji zavolat si tam jen pro info ať víte s čím budete mít v budoucnosti čest.
    Po mé zkušenosti jsem minulý týden šel pro zajímavost do jiné banky, dopadlo to tak že již řeším převod jak svého běžného účtu, tak kreditky, úvěrového účtu a veškerých dalších služeb. Pro zajímavost ČS mi nabídla o 23% menší úrok než Hellobank, asi takhle se banka plná výhod chová.

    Utíkejte od této banky vy, co s nimi ještě nemáte žádnou zkušenost a vy co zvažujete udělat hloupost jako koupit cokoliv na splátky na alze která s touto bankou spolupracuje, nebo nedej bůh si cokoliv od této banky pořídit zavolejte si jen tak pro zajímavost na infolinku, bez toho aniž by jste řekli že máte zájem o produkt, vymetou s váma jako s poslední troskou.

    Hellobank skončí tak rychle, jak rychle se přejmenoval z Cetelemu na Hello. Ještě chvíli bude vedení Hellobank zaměstnávat tak neschopné lidi na infolince a můžou se přejmenovat na Goodbye Bank.
    Přeji vám hezký den.

  • Jsem u Hello bank a nemam na tutu banku zadne stiznosti.Pozadal jsem o pujcku a resil jsem ji z operatorem pres mobil a pujcka byla radne a v kratkem terminu vyresena a bez zadnych problemu.Vse krasne vysvetleno jak pres operatora a tak i na pobocce.vrele doporucuji.

  • NEDOPORUČUJI…..zcela nesmyslně po mně žádají zaslání kopie občanského průkazu jen proto, že mi poslali změnu jejich všeobecných podmínek a já vím, že u nich nic nemám, tak jsem volala na zák.linku, kde mi sdělili, že chtějí zaslat kopii OP..to jsem odmítla. Požádala jsem tedy, doporučeným dopisem, aby mi sdělili písemně na adresu, jaké mám u nich aktivní účty, abych je mohla zrušit…. a co se nestalo??? Sice odpověděli, ale napsali mi, že mám poslat kopii svého občanského průkazu!!!
    Tak jsem jim včera ocitovala zákon č. 328/1999 Sb., § 2, konkrétně, že Je zakázáno pořizovat jakýmikoliv prostředky kopie občanského průkazu bez souhlasu občana, kterému byl občanský průkaz vydán, pokud zvláštní právní předpis nebo mezinárodní smlouva, kterou je Česká republika vázána, nestanoví jinak.
    A čekám na odpověď….tak doufám, že mi neodpoví, abych jim zaslala kopii občanského průkazu:))))))…pokud ano, tak budu podávat podnět České národní bance

  • Vůbec nedoporučuji!

  • Při nezaplacení jedné splátky mě banka na nic neupozornila chvíli počkali a potom mi hned naparili pokutu 3400 za nezaplacení. Celkově špatná komunikace,mají vymahače,nedoporučuji!

  • Oproti jiným bankám neplatíte za vedení účtu a jiné položky, za které vám jiné banky strhnou měsíčně několik stovek korun. V tomto směru plus této banky.

  • velmi špatná banka nedoporučuji znám to ze své skušenosti vyhledejte jinou

  • mám také špatnou zkušenost chtěl jsem si pořídit zánovní auto žádal jsem o ůvěr hned jsem na začátku jsem sdělil jaký mám plat sdělily že není žáden problém tak jsem si vše začal vyřizovat měl jsem to rychle vyřízené čekal jsem na sdělení kdy mi budou zaslány na učet ne byly schopni ani zavolat musel jsem si zavolat sám a to mi sdělily že mám nedostačující plat. za mne nedopuručuji nebyly mi schopni jinou částku půjčky nabídnou navíc jsem čekal 14.dní aby mi toto sdělily bydlím zatím u rodičů nemám vůbec žádné závazky ani půjčky jsem prostě ůpně čistý plat mám 17000 čistého stejně jim to nestačí tet si žádám u své banky můj ůvěrový poradce to nemůže jaký mají ke klientům přístup pro mne už vím od si nikdy nebudu nic brát

  • dokud to byl cetelem tak to ještě šlo. omylem platba byla odeslána bez var. symbolu a nesou schopní to dohledat nebo spíš nechtěj. na emaily nereagují. jinak známý měl úraz a dlouho marodil a byl pojištený. no než se vyřídilo pojištění chtěli splatky, které měly být z toho pojištění a řekli mu, že má mít našetřeno na rok dopředu. Po několika měsících bylo pojištení vyřízeno a platby připsány na úvěrový účet ne jehoa stejně si zinkasovali další

  • Nedoporocuji. Komunikace zadna. Vubec nereaguji na emaily. Neustale vymluvy a zlepseni zadne….urcite ne tato v uvozovkach banka . Toto.neni banka to.je bordel

  • Naprosto souhlasím

  • Nedoporučuji!! Výpověď zasílaná před pul rokem peníze v plné výši dolpaceny a stále chodí výpis s platbou!!! Na infolince není možné dořešit…

  • Nedoporučuji!!! Po vyplacení úvěru a vypovězení smlouvy dál posílají výpisy s platbou!!! Na infolince nic nevyřešíte…Nejhorší banka už nikdy více!!!

  • Nedoporučuji…. Mají takovou drzost volat vám a do práce každý den….. Jeto lichva

    • Opravdu?? Mají kvůli vám chodit do práce přes noc a volat v noci??? Každý chodi do práce!! Když to nemůžete vzít tak to neberte!!!

  • Nemám s Cetelem/Hello Bank osobní zkušenost ale kamarád tam měl problémy se splácením a docela mu vycházeli vstříc a pokud se člověk dostane na úrok 5,9% tak to není špatná nabídka (otázkou je jestli se na tento úrok někdo dostane)

  • Nedoporučuji. V žádném případě.

  • Potvrzuji všechny předešlé komentáře. Jedním slovem lichva.

  • Taky nedoporučuji, jsou nezodpovědní. Mám snimi více problémů, ale ten nejhlavnější je s mou výpovědí, kterou jsem zaslala začátkem prosince – 30 dní na vyřízení uplynulo a já stále nemám vypovězeno. Kdo si s nimi chce začít ať si nachystá pevné nervy a hodně času.

  • Helo bank je s**t. Lichva

  • NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.