Hello bank půjčka (dříve Cetelem)

Recenze, diskuze a zkušenosti s půjčkou banky Hello Bank

78

Hello Bank byla založena původně ve Francii již v roce 1994. Dnes poskytuje půjčky i na českém trhu. Maximální hodnota výše úvěru je až 1 milion korun, ta nejnižší pak 20 000 Kč. Nedokládáte účel půjčky, půjčit si můžete na cokoli.

Úroková sazba se u této půjčky pohybuje od 3,89 % za rok. Banka také uvádí RPSN od 3,95%. Maximální RPSN banka uvádí 16,35%. Splácet půjčku můžete nejméně 6 měsíců a maximální doba splácení je až 84 měsíců.

Obsah

Sjednání půjčky u Hello Bank!

Kompletní sjednání půjčky se dá realizovat přes internet, dalšími možnostmi je konzultace telefonická nebo osobní. Peníze můžete mít na účtu již druhý den.

V případě, že patříte mezi klienty banky, stačí vám k vyřízení žádosti občanský průkaz. Jinak musíte doložit ještě potvrzení o příjmu a výpis z účtu. Půjčka neobsahuje žádné skryté poplatky za sjednání nebo za vedení.

Předčasné splacení a pojištění HelloBank půjčky

Půjčku můžete splatit též předčasně. Pokud se naopak se splátkou opozdíte, rozhodně je na místě včas situaci řešit s operátory na infolince. Případně na podobnou situaci pamatujte již předem a k půjčce si sjednejte pojištění.

Výhody půjčky

  • půjčit si můžete až 1 000 000 Kč
  • úrok od 3,89 % ročně
  • bez dalších poplatků
  • jednoduché vyřízení
  • Peníze na účtu do 24 hodin od podpisu smlouvy

Nevýhody půjčky

  • málo poboček

Hello Bank produkty:

Hello bank půjčky:

  • Půjčka na cokoliv: od 20 000 Kč až do 1 000 000 Kč
  • Konsolidace půjček : od 50 000 až do 1 000 000 Kč
  • Půjčka na auto: od 20 000 Kč až do 1 000 000 Kč
  • Hello Bank kreditka

Hello bank účty:

  • Běžný účet od Hello Bank: vedení zdarma + zhodnocení 0,3% ročně
  • Spořící účet od Hello Bank: Úrok 0,3 % ročně pro částky do 300 000 bez podmínek

Hello Bank další produkty:

  • Nákupy na splátky: nakupte na splátky u 400 prodejců
  • Pojištění úvěrů: pojistěte si úvěr v případě neschopnosti splácet
  • Další samostatná pojištění: Úrazové pojištění, pojištění kreditní karty, pojištění výdají a cestovní pojištění

Hello Bank kontakty:

Firma: BNP Paribas Personal Finance SA
Karla Engliše 5, 150 00 Praha 5
IČO: 038 14 742, DIČ: CZ03814742

Telefon: 800 023 164, 257 080 080
Web: www.hellobank.cz

Otevírací doba: Po-Pá: 8:00 do 20:00, So-Ne: 9:00 do 18:00

Jak si půjčit u Hello Bank?

1. Na webu Hellobank.cz klikněte na „chci půjčku“

2. Vyberte si typ půjčky – Hello půjčka, Konsolidace nebo Půjčka na auto a vyberte kolik si chcete půjčit a jak dlouho splácet.

3. Vyplňte údaje o vás, vaši situaci, zaměstnání atd.

4. Dále se vám ozve specialista z Hello Bank a vyřeší s vámi všechny další podrobnosti.

Nezapomeňte si přečíst obchodní podmínky, u půjček je to velmi důležité.

Reprezentativní příklad uváděný bankou

Banka uvádí reprezentativní příklad půjčky s výší úvěru 240 000 Kč, trváním 77 měsíců a měsíční splátkou 3936 Kč. Roční pevná úroková sazba 7,5% a RPSN 7,76 %. Celková částka splatná klientem banky je 303 072 Kč. Úvěr je bez poplatku za uzavření smlouvy.

Hello Bank půjčka zkušenosti, recenze a diskuze:

Máte zkušenosti s Hello Bank půjčkou? Napište nám je do komentářů.

3.2/5 - (134 votes)

78 KOMENTÁŘE

  1. Tato banka je víc než tragická. Převod prostředků na účet této banky trvá tři dny. Respektive trvá tři dny než banka připíše prostředky na účet. Nevím co s nimi dělá, ale jsem zvyklý z ostatních bank, že pošlu peníze a za chvíli jsou na účtě na který jsem částku posílal a né za tři dny.

  2. Neskutečně otravná společnost. V roce 2016 jsem měl půjčku u Cetelem, kterou jsem splatil a byl klid. Pak Cetelem převzala Hello Bank a začalo peklo. Neustále mi posílají kreditky, i když je nechci, posílají změny smluv, i když s nimi žádnou nemám, nabídky na úvěr a podobně. To trvá přes dva roky. Písemně jsem žádal, aby mi dali pokoj, telefonicky. Nic platné. Když jim pošlu mail, aby už mi dali pokoj, chtějí číslo úvěru a kreditky. Jak u blbých, že?

  3. Vážení, tady jde krásně vidět, že jste buď neplatiči nebo absolutně nevíte, jak to v bankách chodí. Ne jen u Hello bank, ale i u ostatních bank.
    Stěžovat si na to, že Hello poskytuje půjčky od 4,5% a vy na to nedosáhnete… to snad nemyslíte vážně.. ? předložku OD používá snad každá banka!!!!!! To znamená, že na tuto sazbu nemáte automaticky nárok, proboha!!!!
    Co se týče revolvingového úvěru…. kdybyste četli smlouvy tak, jak máte, určitě pole na zaškrtnutí o nežádání rev. úvěru najdete…?
    Ale čemu se divím… tupci….

  4. Rychlá a spolehlivá nabídka půjček Získejte služby bezpečně od 200.000 Kč do 2.500.000 Kč. Pro vaše ruzné projekty, vaše financní potíže, nebojte se, mužete získat služby tak rychle, jak potřebujete. Nabídka je zajímavá a dostupná s celková záruka, Rocní úrok 2,66% a doba splácení se pohybuje od 6 mesícu do 240 mesícu. Kontakty:

  5. Manželka vzala své matce na splátky vysavač přes tuto „banku“. Vše řádně splatila a věc považovala za vyřízenou a ukončenou. Dnes ji z „banky“ několikrát volali, s tím, že nemá doplaceno a postupně se v hovoru vystřídalo několik operátorů. Poslední jí vysvětlil, že manželce u jejich společnosti vznikla karta (žádnou nechtěla ani neaktivovala) a na úrocích na ni dluží přes 900kc a že má do dvou dnů zaplatit!!!
    Vše prý vzniklo tak, že první splátku zaplatila o měsíc později – což bylo v souladu s pokyny v průvodním dopisu, ke splátkovému kalendáři. Tím ale vznikl na první splatce dluh a proto ji museli vystavit kartu, ze které se splátka zaplatila.
    Toto jednání mi přijde odporné a absolutně nečestné. Zvlášť, když se na internetu dočítám, kolik lidí bylo takto okradeno!

  6. Také velmi špatná zkušenost ,ale už jako Hello bank,když byl Cetelem super jednání vysavač na splátky půjčka s krásným 6% úrokem v době kdy se stavělo 13 let zpátky dobré jednání.
    Hello teď hrůza,zkoušela jsem žádost na auto nabízeli asi od 4,5% sjednání on line super,ale bacha podepisujete pomocí sms a pak podklady jsou blokované před Vámi a ukáží se po podpisu a dozvíte se že máte úrok 9,5% 🙂 a rámcovou smlouvu na dalších bůhví koli tisíc za rok žádné do druhého dne to nee,nechají Vás tři dny v klidu pak volají a chtějí hodnotit ,proboha za co???,okamžite jsem ztornovala žádost ,pán se strašně divil,tak mu říkám,,,sorry pro mě nejste průhlední,nevidím co podepisuji,až po podpisu,přifařená rámcová smlouva a už bych v tom jela a kde je úrok 4,5%? že by v pr…li?tak ….Došlo mi i že při předchozích dobrých zkušenostech s Cetelem,se to ani malinko nedá srovnat s tímhle,tak jsem jim zamávala a dostala u své KB krásných 5,9% řekla jsem jim,jak se věci mají,žádné průšvihy nemám a neměla a díky bohu nebudou jo a zkuste zrušit účet u Hello,jenom zablokují ale na Vaše jméno poběží dál,téměř nemožné…takže musím čekat 10 let až vyprší uchovávací program os.údajů…..všem říkám vůbec tam nelezte,není to Cetelem,ale sem dotažená lichva….dávejte pozor!

  7. mam velmi spatnou zkusenost.jeste u cetelemu jsem si brala pujcku a vse bylo jak ma.platila jsem vzdy presne.pozdeji kdyz vznikla hello bank tak zacaly problemy.drive kdyz jsem mela vice penez,tak jsem si poslala splatku dopredu.stacilo uvest jenom do zpravy. loni v cervenci jsem poslalůa splatku i na srpen jelikoz jsme jeli na dovolenou.na dovolene mi dosly 4sms ze dluzim splatku.potom volala vymahacska firma kdy ze tu splatku uhradim.arogantni chovani a uz vubec nechteli nic slyset. rikala jsem ze mam zapla ceno dopredu a oni na to ze to se det tak nedela a musim uhradit jeste dnes plnou castku plus600pokuta.pro klid jsem 600uhradila.napsala jsem mail a odpovedeli ze uz je vse v poradku.za dva dny jsem mela ve schrance slozenku na dve splatky plus 600pokuty.a vse zacalo znova.kdyz jsem pohrozila ze vse dam do medii najwdnou mi bylo sdeleno ze je vse v poradku.proto od teto splocecnosti uz niky vice.velmi spatne jednani

  8. Tuto banku nikdy, vzali jsme sekačku na splátky, kdy nám následně zaslali kartu, jelikož žádnou nemám aktivoval jsem jí. No po pár měsících užívání, kdy bylo vše v pořádku jsem vybral větší částku,zvětšili se splátky, což mě vůbec nedošlo. Každý měsíc jsem tam posílal 735 kč trvalým příkazem. Vše klapalo jak má, teda myslel jsem si to. Při refinancování úvěru na dům jsem zjistil, že mě dali do Solusu. Jeden měsíc jsem neuhradil tu navýšenou splátku! Bez absolutně žádného varování smsky,upomínky,e-mailu nic. Prostě mi dali zápis a bylo. Já kterej platím vždy vše a nikdy mi nepřišla ani upomínka. Je to opravdu sprostý a pošpiňující. Pohledávku měli uhrazenou hned druhý den, jak jsem se o problému dozvěděl, ale dozvěděl jsem se to opravdu omylem od našeho finančního poradce, kdybych nepředělával hypotéku, dodneška o tom nevím a možná by to došlo až k exekuci. Normální lichváři tímhle způsobem se nedivím, že je v Solusu každý druhý čech, nedostanete vůbec možnost nešvar napravit. A když Vás tam banka dá, jen tak pro svou zábavu., nemůžete udělat vůbec nic. Takže lidi pokud můžete, vyhybejte se obrovským obloukem!!!!

  9. Nemám sice zkušenost s úvěrem, ale chtěl jsem si u této společnosti založit bankovní účet a to z jediného důvodu, že umožňují kompletní založení po intenetu bez zbytečných hovorů kurýrů a podobně… jak jsem se ale splet…..
    Po vyplnění všech kolonek, které ani nepovažuji za potřebné při založení účtu nepřišel ani email. Následný den jsem do „banky“ volal kde mi paní sdělila že mají v záznamech jiné číslo než jsem uvedl do formuláře a proto to musí řešit jiné oddělení. cca za hodinu volá další paní s tím že si chce ověřit telefonní číslo a následně mi přijde email. Email sice přišel asi do půl hodiny, ale v něm přihlašovací jméno, bez jakéhokoli dočasného hesla. Funkce na obnovení hesla mi pouze nahlásila neplatné uživatelské jméno. Takže opět telefon na zákaznickou linku, s tím že paní vše vyřeší a do pěti minut mi přijde sms a email s novým přihlášením. Do hodiny nepřišlo nic. Takže opět nic, znovu hovor na zákaznickou linku, kde paní pro změnu zjistila, že v jejich systému nemám žádné telefonní číslo zadané, ale že v žádosti je. Ale pokud si ho chci zadat, tak musím přes internetové bankovnictví. Když po dlouhých pěti minutách hovoru jsem jí nakonec vysvětlil, že těžko můžu zadat něco v internetovém bankovnictví, když do něj nemám přihlášení. Od paní bylo řešení jednoduché, navštivte naší pobočku ale já to předám kolegyni a ona vám obratem zavolá, i přesto jsem dámě oznámil, že opravdu už nemám zájem, a raději si dojdu na nejbližší pobočku jakékoli banky, která mi nabídne naprosto shodné podmínky, které požaduji. Následně jsem tuto věc zasílal i emailem a důrazně jsem odvolal souhlas se zpracováním jakýchkoli svých osobních údajů. Dnes Dopoledne telefon, pro změnu telefon, a paní z Hello Bank, prý mám nějaké problémy se založením účtu… Ne problémy opravdu nemám, problém máte vy přišli jste o klienta…. A pak si od této rádoby banky půjčte peníze…

  10. Hello Bank už nikdy více!!!!!Jsou to obyčejný lichváři a podvodníci.Půjčku sem zaplatil a poslal splátku navíc.Peníze mě poslali zpět,ale o 200kč méně.Prý poplatek pro darmožrouty

  11. Nejhorší co jsem kdy v životě zažila, vše jsem zaplatila do 14 dnů od převzetí zboží, navezla mě mamča, že mají v planeo elektro akci, že když si to vezme na splátky bude to levnější, když jsem si vše pročetla, pračku jsem zaplatila najednou a tím jsem myslela, že vše končí. Chyba po pěti měsících mi přišlo, že to dali vymahačské firmě, že jím dlužím za vedení karty plus 600,- za to že to předali této firmě. Kartu jsem nikdy neměla, nikdy neaktivovala ani nepoužila. Zaplatila jsem 1000,- Kč a ať mi okamžitě ukončí smlouvu, do dnes se nikdo se mnou nebaví. Lichváři si berou vysoké úroky aspoň z částky, kterou si půjčíte, tady si berou úroky z ničeho.

  12. Doteď žádný problém několikrát splaceno a bez problémů ale co se tiče operátorů a rozhodnutí vůči zabezpečení katastrofa. Doteď my běžel internetový přehled a najednou vše zablokováno prý kuli tel. číslu. Když jsem mluvil s operátorem tak se mě zeptal na rod.číslo a pak mi oznámil že tel číslo musím ověřit na poště podpisem ověřeným že to je citliví údaj. Postavený na hlavu rodné číslo které je zneužitelny si mužem říct po telefonu a tel.cislo musím ověřovat a to ho uvádíte na každý podepsaný smlouvě. Nafackoval bych tomu kdo vydal ten nesmisl. Takže počítám že odřízli polovinu klientů od přehledu. Kdyby se to vyřídilo po telefonu tak je po problému ale vedení by muselo mít rozum.

  13. Hello bank nejhorší domluva co sem zažil.Posílal jsem žádost přes email asi 5x at mě pošlou,že u nich nic nedlužim (zkoušel jsem online žádost o úvěr,který jsem si rozmyslel už po přečtení pár recenzí na internetu,a jsem rád).nikdo se neozval nic,ani polib si prdel nic,tak sem 20.11.2018 poslal doporučeně k dnešnímu dni nic a to je 4.1.2019

  14. V případě že máte jakýkoli problém s touto bankou, pošlete stížnost na finančního arbitra (https://www.finarbitr.cz/cs/). Udělal jsem a od 21.11. bylo zahájené řízení včetně vysvětlení a nápravy eventuelně pokud Vám vznikla nějaká finanční škoda.

  15. Pro všechny kteří mají problém s touto bankou co se týká obtěžujících telefonů jednoduchá rada. Většinou každý mobil dnes umí blokovat hovory i SMS konkrétního čísla. Mě to dělali také, tak mám zablokované všechny jejích telefonní čísla které volali a mám od nich pokoj. Vřele doporučuji

  16. Keď si prečítate obchodné a produktové podmienky, zistíte, že to nie je žiadna banka. Neriadi sa zákonom o bankách, neprispieva do garančného fondu, ktorý je pre banky povinný.
    V internetovej aplikácii si všimnite, že máte 2 produkty s rovnakým účtom. Neviete teda čo platíte a kde. Ako to napĺňa literu zákona o účtovníctve?
    Nikde nemáte možnosť si zobraziť splátkový kalendár. Neviete reálnu výšku splátku. Ak zavoláte na pobočku, dostanete úplne inú cifru splátky, ako v aplikácii máte uvedenú. Neviete zistiť koľko ste za ktorý produkt zaplatili a koľko ešte ostáva dolapiť. Pripísanie peňazí na účet trvá 4 dni! Za ten čas pošlú upomienku. Ale iba na jeden produkt. Podľa akého kľúča, to nám nebolo vysvetlené. 4 dni trvajúce pripísanie na účet bolo vysvetlené pracovníčkou tým, že majú komplikovaný systém. Určite musí byť komplikovanejší ako majú najväčšie skutočné banky: Česká spořitelna, ČSOB, či KB.
    Právnici tomu hovoria neoprávnené obohacovanie. Totiž počas toho obdobia daná firma peniaze používa na svoje účely.

  17. NEDOPORUČUJI,po mé zkušenosti.Chtěl jsem nakoupit zboží v planeo elektro.Protože při nákupu na splátky je sleva 10 %,tak jsem do toho šel.Netušil jsem u jaké banky se sjednává takzvaně úvěr,Ano byla to HALLO bank.Jak mi bylo řečeno tak úvěr bývá do 30 minut schválený.Bohužel tak se nestalo.
    Po hodině kdy úvěr nebyl schválený na mou urgenci prodavačka volala na Hallo bank,co se děje v čem je problém.Odpověď zněla že to může být schválené odpoledne,a nebo v neděli a nebo taky až v pondělí.V čem byl problém mi zdělen nebyl.Šlo o částku 6000 kč, takže žádné 10ti tisíce.Nejsem žádný neplatič,žádná exekuce atd.Takže netuším proč tomu tak bylo.
    Tak že jsem žádost o úvěr nechal v prodejně stopnout a zboží ač bylo v planeu si koupil za hotové,ale už v jiné prodejně.Tímto si ani planeo nedělá dobrou reklamu.
    Úvěr mi byl nakonec schválený v pondělí,ale to jsem jej už nepotřeboval.Naštěstí,jak zde čtu jsem rád že jsem to přeš Hallo bank nekoupil.
    Komunikoval jsem přeš email s Hallo bank v čem byl problém? Bohužel je to smutné jak s vámi jednají.Prý co vlastně chcu atd.Nebudu zde kopírovat jejich odpovědi.
    Takže u mě bohužel planeo konec,a o Hallo bank nechci už ani slyšet.
    Naštěstí u nich nic nemám.

  18. ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI A POZOR NA HELLO BANK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Půjčku jsem si bral ještě u společnosti CETELEM, kde bylo vše v pořádku. Lidé ochotní příjemní. Teď Hello Bank hrůza. Volám si o zůstatek půjčky pro celé splacení úvěru. Po přepojení na třetí ženskou na mě kr…. vyhrkne, že jim dlužím jednu splátku a kdy ji jako zaplatím. Jsem ji hned sjel, že splátku jsem včera posílal a volám kvůli zůstatku na splacení celého úvěru, že splatím úvěr a už je nechci nikdy v životě vidět. Tak mi otravným tónem vysvětlovala, že částku na účtě nemají a dlužím jim částku …. No takové jednání nemají ani v Bulharsku mezi místními kormorány. Radím radši běžte někam jinam, když už potřebujete nutně peníze ihned.

  19. NEDOPORUČUJU !!!
    Půjčil jsem si u nich 8k. Dva měsíce vše v pořádku, od třetího měsíce začali potíže. Peníze jsem posílal pořád na stejný účet (Trvalý příkaz) ale už začali chodit emaily, že jsem mesíční splátku nezaplatil. Nereagují na emaily, po telefonu s Vámi nikdo nic nevyřídí!!

    LIDI DÁVEJTE SI POZOR!!

  20. Jakýkoli úvěr u HELLO bank NEDOPORUČUJI !!!!!!!! Sjednal jsem jsi u nich spotřebitelský úvěr na zboží v hodnotě 4158 Kč. Je pravda že byl sjednán na počkání. Smlouvu jsem napřed musel podepsat a pak ji teprve vytiskli. Ovšem informace ke spotřebitelskému úvěru jsem dostal poloviční. Náhled před podepsáním nebyl možný. Pak jsem se divil co vše smlouva zahrnuje a souvisí se spotřebitelským úvěrem, co vše dali do smlouvy bez mého vědomí. Například pojištění které jsem kategoricky zamítl už při sepisování smlouvy, a přesto to tam dali. Jejich výpočty jsou také zajímavé. Úvěr byl na 55 000 Kč o čem mě nikdo neinformovali. Splátky na 5 měsíců vypočítali na 872 Kč včetně úroků za sjednání úvěru. Celková částka včetně úroků 4360 Kč. A trochu matematiky: 55 000 – 4360 = 50640. Podle HELLO bank 55 000 – 4360 = 50 843 Kč. Marně žádám aby mi vysvětlili rozdíl 203 Kč.203 Kč.

  21. Mě nabízí tedy nižší úrok i RPSN, než jinde, u půjčky na 200-300 tis !
    Jednu půjčku bez navýšení jsem už předčasně splatil,a druhou se teď chystám doplatit také. Zatím bez problémů..Až na tu kreditní kartu,o které jsem ani pomalu nevěděl,dokud mi díky ní nenabídli úvěr u mé banky. Nikdy jsem jí nepoužil. Zrušit prý také pouze písemně.. Doufám že jiné či větší překvápko mě u nich už nečeká..!?

  22. Bohužel také nedoporučuji. Vzala jsem si zboží na splátky, nešlo o nějak velkou částku. Už v počátku mi přišlo neetické přifaření dalšího úvěru ve smlouvě. Pokud nechcete další úvěr musíte si vše opravdu dobře přečíst a zaškrnout, že nechcete další úvěr. Jinak ho dostanete. A já ho dostala i když jsem zmíněné políčko zaškrtla. Několikrát jsem volala a mailovala, ale vždy negativní odpověď. Ze všeho jsem pochopila, že tento další úvěr nacpou každému a ten nemá šanci se ubránit. Vůbec se s Vámi nebudou bavit. Než jsem narazila na tuto diskuzi, připadala jsem si já jako blbec, podařilo se jim mě téměř přesvědčit, že jsem asi nesvéprávná či co. Nejsem, jen oni jsou prostě šmejdi s nekalou firemní politikou. Dle ostatních komentářů, jsem ještě dopadla dobře, nikdo mě neseřval a podobně. V zájmu zachování duševního zdraví a peněz doporučuji se této instituci vyhnout!!!

  23. Musím říci, že Hello bank je pěkné vypečený. Bral jsem si od nich půjčku na splácení zboží 10 splátek. Při podpisu na obchodě měl dali k podpisu smlouvu na které byly dvě smlouvy / jedna na kreditní kartu ve výši 50000kč a druhá na 10 splátek /. Když jsem opáčil prodejci, že ale žádnou smlouvu na kreditku ani další úvěr nechci, tak mi řekl, že to jinak nejde. Tak jsem tam zboží nechal a šel pryč. U Cetelu se dalo zaškrtnou, že nechcete žádnou kreditku, u této společnosti to už nejde a nacpou vám ůvěr, který nechcete !!

  24. Je to děs. Je super že Vám poskytnou kreditku, kde máte peníze v záloze kdyby se náhodou něco stalo, ale za tu výši splátek a úroků to rozhodně nestojí. Splátka 3500 a na úrok si strhnou 1700? Tak kde to jsme? Raději si půjčit jinde, kde máte o polovinu nižší splátky a na urocich zaplatíte o třičtvrtě míň. Nejlíp vše nejrychleji zaplatit a kartu spálit, zahodit, zakopat a vymazat si banku Hellobank z mozku. Děs!!! Už nikdy víc.

  25. Musím se připojit, jako Cetelem byly web stránky lepší, bezproblémové, ale to je jedno, tato společnost ze splátky bere skoro polovinu a není u nich možné odklad splátky, prostě jen slibují a lžou, a jsou to lichváři a už nikdy víc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  26. Je to opravdu nefungující organizace.Při přechodu z Cetelemu na Hello Bank mi tam někdo zadal špatné tel.číslo pro styk s klientskou zonou a od té doby se tam nemohu přihlásit,protože to chodí na jiný telefon. Urgoval jsem to jedenkrát písemně apřímo osobně a několikrát na telefonu u operátora a stav stále trvá. Za Cetelemu vše fungovalo ke spokojenosti,nyní je to jeden velký problém. Nevím co se s tou organizací děje,ale i já uvažuji od nich již nic nevyužívat.

  27. Nemožné zrušit smlouvu podle poskytovatele na telefonický dotaz, ve smlouvě údaj o zrušení smlouvy schází. Nedoporučuji.

  28. Nedoporučuji. Podvodné jednání. Splátky BEZ Navýšení
    Návrh smluvy kterou vám dá v obchodě prodejce – bez pojištění a pak do smlouvy
    kterou vám dají podepsat je vpašované pojištění, když se ozvete, tvrdí že to tam bylo
    a že máte podepsáno!!! takže za rok si napálí přes 600 za nic, protože to pojištění je K HO**U
    JIŽ NIKDY
    JSOU TO ŠMEDI. RUCE PRYČ !!!!

  29. Zřejmě je nás více, komu byl prodej na splátky zamítnut a my nechápeme proč, neb příjem, platební morálku, kontakty, reference, apod. máme na výbornou – to bude totiž ten problém…poprvé mi to vyšlo, opravdu jsem měl TV o 10% levnější, vše jsem uhradil v 10 splátkách, nic navíc jsem neplatil. Podruhé mi již prodej na splátky zamítli, viz interní důvody, jak je tady také zmíněno…vcelku to i chápu, tato organizace vydělává na klientech, kteří jsou spíše problémoví, tj. občas zapomenou na splátku, nebo si splátky/dluh následně rozloží na delší období s vyšším úrokem. Dle platného ceníku jim stanoví řádné penále, pokuty, vyšší splátky, resp. extrémní RPSN apod. Takové jednání dává ekonomicky smysl, ale nás poctivé to odrazuje s takovou organizací spolupracovat…nevadí, na trhu jsou jiné, serioznější firmy.

  30. Taktéž nedoporučuji. Splátka 1500 Kč a z toho strhnou 400 Kč za úrok a pojištění. Za pouhý rok tak mají z jednoho klienta tisíce do kapsy.

  31. Nedoporučuji. Manželce neustále chodí kreditní karta. I když jsme psali dopis, že žádáme, aby nám žádná karta nechodila. Jedinkrát jsme si vzali zboží na splátky u Cetelem, a ted nás neustále otravují a nereagují na naše podměty.

    • Při podepsání mela možnost v bodě 4 zaškrtnout že jo nechce!! Km se zruší na písemnou žádost!! Když nevíte co podepisujete tak si pak nestěžujte!!!

      • To je jedna sprosta banda.
        Jakmile nezaplatim presne v den splatnosti, jsou schopny mi poslat behem jednoho dne 3 sms s upozornenim, mail a nasleduje jeste telefonat. Zastupce hello bank s vami mluvi jak s poslednim kriminalnikem, ktery je prave pripravil o miliony…je arogantni, vyhrozuje….normalne jsme nechapala. Kdyz jsem rekla, ze platbu budu odesilat nasledujici den, tak mi v ten den opet prisla sms a opet volaly aby na me zacaly stekat do telefonu, zda jsem tu platbu opravdu teda uhradila….normalne jsem madam vytipla.
        Jako vyuzivam jejich sluzby jiz asi 10 let a nikdy jsem nedluzila vice jak jednu splatku a vzdy jen par dni. A nikdy proste nebyl problem, ale ted s nimi je to fakt teda tragedie.
        Rozhodne nedopprucuju ani omylem…rusacky vymahaci hadr, uz jen chybi aby mi zaklepaly na dvere a po otevreni mi zlamaly prsty ?

      • Pane Nepovim….vzhledem k tomu jak vypadaji vase komentare k jinym prispevkum m dojem ze budete asi zamestnanec Hello bank, co?
        Stejny h****o jako ti, co jim sedi na telefonech ?

  32. Také tuto banku nedoporučuji, nechápu, proč tak velká společnost jako Ikea, nemá smlouvu i s jinou bankou. Chtěli jsme od Hello půjčit 9000 korun na nábytek a ty obstrukce, které s tím udělali, no hrůza. Když jim nestačí příjem 50000 , tak komu chtějí půjčovat? Nakonec půjčku po 3 dnech zamítnou. Na infolince jsou drzý. Neumí komunikovat. Myslím, že by to měli vidět i ty obchody, které s nimi spolupracují.

  33. Momentálně běží v elektru Planeo nakupte na splátky,získejte slevu a nepřeplatíte.Najivně jsem si myslel že splátky vyřeším během 10 min. Tak jako už kolikrát před tím.Dle jejich reklam(jednoduše ve 3 krocích)Trvalo mně dva dny cca 2hodiny času a půjčka bezdůvodně zamítnuta.2× urgování stížnosti a oni se s vámi baví jak s nemocným koněm.Půjčku jsme neschválili s interních důvodů více vám k tomu nepovím.Dejte mi k telefonu odpovědného pracovníka-nemohu vám k tomu dát kompetentní odpověď atd.atd. Jsou to šmejdi.

  34. Tragická zkušenost…. žádal jsem o úvěr přes internet, z dřívějška jsem měl pozitivní platební bilanci u Cetelem, zcela dostačující příjem, apod, bral jsem to jako formalitu. Vyplnil jsem veškeré osobní údaje, následoval telefonát operátorky, která si vše ověřila a následně stroze sdělila, že na úvěr nemám nárok a dle interních pravidel nemám nárok ani na důvod proč bylo zamítnuto.
    Varuji všechny, aby si rozmysleli, komu své údaje poskytují; problém je, že v dobré víře souhlasíme s jejich zpracováním. Možná by šikovný právník to pojal jako klamavou reklamu nebo klamání spotřebitele; k žádné škodě však nedošlo, tedy není ani na nic nárok… mají to chytře postaveno. Doufám, že nespokojených klientů bude více a ČNB odebere této organizaci licenci.

  35. viz. můj komentář z 19.4.2018 o nesmyslném požadování kopie mého občanského průkazu.
    Opravdu jsem poslala podnět ČNB na porušení zákona a zároveň požádala právníka o pomoc…. uvidíme,jak to dopadne

  36. NEDOPORUČUJI !!! Tohle není banka ale banda ! Ze slušného Cetelemu se „vypracovali“ na (téměř doslova) bandu lichvářů. Komunikace naprosto katastrofální. Připadá mi, že jim snad ani nejde o bankovní činnost, jako spíše o sběr osobních dat s následnou soutěží, kdo přivede co nejvíce lidí kolem sebe k infarktu. S touhle „bankou/bandou“ už nikdy nechci mít nic společného.

  37. Nikdy jsem nepsal na nic recenzi ať už negativní nebo pozitivní, vždy mi to bylo nějak jedno.. Když už se mnou někdo vyje*al tak jsem prostě jejich služby přestal využívat a dál se nestaral. Zároveň když už jsem někde byl spokojený využívám tam co nejvíce služeb co to jde, to je za mě nejlepší doporučení které mohu sám za sebe udělat.
    V hellobank jsem nyní přesně 5 měsíců. A řeknu Vám každý den lituji že jsem tuto největší chybu ve svém životě udělal. Každý měsíc jiný problém, a bohužel né z mojí strany. Posíláte něco na jejich centrálu s urgencí na řešení ? Ignore. A když už voláte na jejich infolinku, tak se dozvíte že papír někam založili a musím ho poslat znova. Jednou ok beru stane se, zítra ( dnes je neděle ) jdu znovu na poštu PO TŘETÍ posílat blbou žádost, kterou jiná banka má vyřešenou za dopoledne, jelikož pobočky jiných bank jsou na každém rohu !!! A i když jsem cokoliv řešil s konkurencí odpověď okamžitě. Jsem naprosto nespokojený, nyní se už směju nad tím jak někdo říká že hellobank je konkurent pro ostatní banky.
    Vrchol všeho a moje největší nespokojenost plynne z toho, jací operátorky zvedají v hellobank telefony. Řeknu vám.. Něco tak strašného jsem v životě nezažil. Je libo aby vám v bance zvedala telefon polka, která nerozumí česky ? Jděte do hellobank. Ale to je jedno s ní se dalo povídat a byla příjemná. Posledních 14 dnů řeším problém ohledně špatně odeslané platby a špatného VS. Myslíte že to s vámi chce operátorka řešit ? Ne.
    1. Hovor: Operátorka nepříjemná stylem, bože co otravuješ blbečku kdyby jsi zadal platbu správně vůbec mi nevoláš a já dál můžu hrát solitair na svém počítači. Naprosto nic jsme nevyřešili, hovor jsem po 15 min položil s tím že jsem něco odkejval jen abych už nemusel tu aroganci trpět.
    2. Hovor: Operátorka zvedla telefon a po ověření na mě spustila že jsem volal již před týdnem s její kolegyní že tam vidí zápis o čem jsme se bavili a začala mi vykládat takové nesmysli, že jsem jen kroutil hlavou a říkal jí do telefonu takhle to nebylo. Neustále vykládala že si může hovor poslechnout ( to já taky všechny mé hovory jsou nahrávané ). Když jsem řekl co a jak a jak by to šlo vyřešit, operátorka na mě prosím začala řvát do telefonu, stylem jestli jsem nechápavej trotl a že to lehkou cestou nepůjde !! Musí se to udělat tak a tak. Ok ok ok. Chápu, firemní postupy, také to máme v naší firmě u které jsem zaměstnán, ovšem když jim řeknu z jakého účtu jsem platbu odeslal, pod jakým variabilním symbolem a operátorka číslo 1 řekla že platbu vidí ale musím zaslat výpis z účtu ze kterého jsem to odeslal tak to považuju za vyřízené. Né že mi operátorka číslo 2 začne diktovat nějaké právní blbosti do telefonu, proč a jak to nejde vyřešit, že musím donést na jejich centrálu čestné prohlášení a další píč***. V 21. století to snad ani nemyslí vážně ?

    OK abych to shrnul.
    Okrást klienta, udělat z něj blbce, naprostá neschopnost cokoliv vyřešit, naprostá neochota operátorek, absolutně arogantní na infolince – Předtím než na tuto banku zavoláte velmi vám doporučuji zavolat si tam jen pro info ať víte s čím budete mít v budoucnosti čest.
    Po mé zkušenosti jsem minulý týden šel pro zajímavost do jiné banky, dopadlo to tak že již řeším převod jak svého běžného účtu, tak kreditky, úvěrového účtu a veškerých dalších služeb. Pro zajímavost ČS mi nabídla o 23% menší úrok než Hellobank, asi takhle se banka plná výhod chová.

    Utíkejte od této banky vy, co s nimi ještě nemáte žádnou zkušenost a vy co zvažujete udělat hloupost jako koupit cokoliv na splátky na alze která s touto bankou spolupracuje, nebo nedej bůh si cokoliv od této banky pořídit zavolejte si jen tak pro zajímavost na infolinku, bez toho aniž by jste řekli že máte zájem o produkt, vymetou s váma jako s poslední troskou.

    Hellobank skončí tak rychle, jak rychle se přejmenoval z Cetelemu na Hello. Ještě chvíli bude vedení Hellobank zaměstnávat tak neschopné lidi na infolince a můžou se přejmenovat na Goodbye Bank.
    Přeji vám hezký den.

    • Otci blockly kartu s tím že má půjčku někde jinde Ano má ale tu půjčku si platí vždy platí pravidelně nikdy neplatil pozdě a teď najednou mu zablokovali kartu a řekli mu že čerpá z té karty na jinou půjčku přitom to vůbec není pravda najednou to chcou celé zaplatit tím že už mu tu kartu neobnoví Až zaplatí údajně druhou půjčku

  38. Jsem u Hello bank a nemam na tutu banku zadne stiznosti.Pozadal jsem o pujcku a resil jsem ji z operatorem pres mobil a pujcka byla radne a v kratkem terminu vyresena a bez zadnych problemu.Vse krasne vysvetleno jak pres operatora a tak i na pobocce.vrele doporucuji.

  39. NEDOPORUČUJI…..zcela nesmyslně po mně žádají zaslání kopie občanského průkazu jen proto, že mi poslali změnu jejich všeobecných podmínek a já vím, že u nich nic nemám, tak jsem volala na zák.linku, kde mi sdělili, že chtějí zaslat kopii OP..to jsem odmítla. Požádala jsem tedy, doporučeným dopisem, aby mi sdělili písemně na adresu, jaké mám u nich aktivní účty, abych je mohla zrušit…. a co se nestalo??? Sice odpověděli, ale napsali mi, že mám poslat kopii svého občanského průkazu!!!
    Tak jsem jim včera ocitovala zákon č. 328/1999 Sb., § 2, konkrétně, že Je zakázáno pořizovat jakýmikoliv prostředky kopie občanského průkazu bez souhlasu občana, kterému byl občanský průkaz vydán, pokud zvláštní právní předpis nebo mezinárodní smlouva, kterou je Česká republika vázána, nestanoví jinak.
    A čekám na odpověď….tak doufám, že mi neodpoví, abych jim zaslala kopii občanského průkazu:))))))…pokud ano, tak budu podávat podnět České národní bance

  40. Při nezaplacení jedné splátky mě banka na nic neupozornila chvíli počkali a potom mi hned naparili pokutu 3400 za nezaplacení. Celkově špatná komunikace,mají vymahače,nedoporučuji!

  41. Oproti jiným bankám neplatíte za vedení účtu a jiné položky, za které vám jiné banky strhnou měsíčně několik stovek korun. V tomto směru plus této banky.

  42. mám také špatnou zkušenost chtěl jsem si pořídit zánovní auto žádal jsem o ůvěr hned jsem na začátku jsem sdělil jaký mám plat sdělily že není žáden problém tak jsem si vše začal vyřizovat měl jsem to rychle vyřízené čekal jsem na sdělení kdy mi budou zaslány na učet ne byly schopni ani zavolat musel jsem si zavolat sám a to mi sdělily že mám nedostačující plat. za mne nedopuručuji nebyly mi schopni jinou částku půjčky nabídnou navíc jsem čekal 14.dní aby mi toto sdělily bydlím zatím u rodičů nemám vůbec žádné závazky ani půjčky jsem prostě ůpně čistý plat mám 17000 čistého stejně jim to nestačí tet si žádám u své banky můj ůvěrový poradce to nemůže jaký mají ke klientům přístup pro mne už vím od si nikdy nebudu nic brát

  43. dokud to byl cetelem tak to ještě šlo. omylem platba byla odeslána bez var. symbolu a nesou schopní to dohledat nebo spíš nechtěj. na emaily nereagují. jinak známý měl úraz a dlouho marodil a byl pojištený. no než se vyřídilo pojištění chtěli splatky, které měly být z toho pojištění a řekli mu, že má mít našetřeno na rok dopředu. Po několika měsících bylo pojištení vyřízeno a platby připsány na úvěrový účet ne jehoa stejně si zinkasovali další

  44. Nedoporocuji. Komunikace zadna. Vubec nereaguji na emaily. Neustale vymluvy a zlepseni zadne….urcite ne tato v uvozovkach banka . Toto.neni banka to.je bordel

  45. Nedoporučuji!! Výpověď zasílaná před pul rokem peníze v plné výši dolpaceny a stále chodí výpis s platbou!!! Na infolince není možné dořešit…

  46. Nedoporučuji!!! Po vyplacení úvěru a vypovězení smlouvy dál posílají výpisy s platbou!!! Na infolince nic nevyřešíte…Nejhorší banka už nikdy více!!!

    • Opravdu?? Mají kvůli vám chodit do práce přes noc a volat v noci??? Každý chodi do práce!! Když to nemůžete vzít tak to neberte!!!

  47. Nemám s Cetelem/Hello Bank osobní zkušenost ale kamarád tam měl problémy se splácením a docela mu vycházeli vstříc a pokud se člověk dostane na úrok 5,9% tak to není špatná nabídka (otázkou je jestli se na tento úrok někdo dostane)

  48. Taky nedoporučuji, jsou nezodpovědní. Mám snimi více problémů, ale ten nejhlavnější je s mou výpovědí, kterou jsem zaslala začátkem prosince – 30 dní na vyřízení uplynulo a já stále nemám vypovězeno. Kdo si s nimi chce začít ať si nachystá pevné nervy a hodně času.

Zanechat komentář:

Please enter your comment!
Please enter your name here